Dyson V10 Animal

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V10 Animal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Theo 26-02-2021

fantastisch

Geschreven voor: Dyson V10 Animal

Mijn vorige Dyson snoerstofzuiger was aan vervanging toe.De Dyson V10 werd s avonds geleverd.Sindsdien pak ik hem bij ieder vuiltje of stofje wat ik zie.Mijn huis is nog nooit zo schoon geweest en dat met n Duitse Dog die in de kamer ligt.Stoffen stoelen afzuigen is een genot en ook de bergmeubels afstoffen met het zuigmondje gaat ideaal.Ook de trap afzuigen gaat nu gemakkelijk zonder dat de stofzuiger van de trap valt.Je pakt hem ook zo makkelijk even Zuigkracht is enorm op turbostand en meer dan voldoende op de laagste stand. Ook het opladen gaat snel en makkelijk.Tot nu toe zijn de batterijen nog niet leeg geweest.Legen gaat net zo gemakkelijk. Zuigmond eraf ,knop naar beneden,deksel klapt open,stof eruit,deksel weer dicht en weer zuigen

Pluspunten

• makkelijk even pakken,zonder gedoe met snoer
  • zuigt fantastisch
  • ideale hulpstukken die je heel gemakkelijk wisselt
  • Een genot om te gebruiken

Henny 04-01-2021

Dhr

Geschreven voor: Dyson V10 Animal

De dyson werkt uitstekend maar als na twee jaar en twee maanden de batterij er mee op houd is Dyson niet thuis en kunnen ee alleen een nieuwe batterij bestellen van €95,00
Een schande is dit wij verblijven zeker twintig weken per jaar in het buitenland en we hebben ook nog een grote Dyson sledestofzuiger die onze hulp gebruikt.
Dus na amper gebruik gaat de accu stuk!!
Niet mogelijk voor zo’n dure stofzuiger

Pluspunten

• Zuigt goed

Minpunten

• Waardeloze accu

Anja 22-06-2020

Dyson V10 Animal

Geschreven voor: Dyson V10 Animal

Ik heb er lang over nagedacht maar mede door hem te testen bij iemand en een leuke aanbieding heb ik de Dyson V10 aangeschaft. Ik was mijn gewone stofzuiger al langer beu en was op zoek naar een snoer/zakloze steelstofzuiger.

Ik was eerst huiverig voor het gewicht maar dat valt mee. De kruimeldief is wel wat zwaar na enige tijd. De aanknop ingedrukt houden gaat praktisch vanzelf en accuduur is voor mij voldoende.
Voor de vloer (overal tegels) gebruik ik stand 1. Voor de deurmat en bank gebruik ik stand 2 en soms stand 3. Op de bovenverdieping (PVC) gebruik ik de Dyson of mijn oude Miele.

Omdat deze stofzuiger aan de wand hangt en snoerloos is pak je deze veel makkelijker.
Met huisdieren moet je toch vaker stofzuigen en dat gaat veel sneller nu.
De borstelkop valt kleiner uit dan mijn vorige stofzuiger maar dat is even wennen.
Ik heb de Dyson V10 nu een paar weken en tot nu toe ben ik zeer blij met de aanschaf.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Geen stofzuigzak meer nodig
  • Handig in gebruik
  • Wendbaarheid
  • Makkelijk te legen

Minpunten

• Borstelkop is wat klein